فرزندپروری
تب
پوشک
شیرخشک

تصویر
۳ پاسخ

امین موقت بخواین بشین نمیخواد چیزی به نامش کنین....هر ۶ ماه تمدید میکنین

نه عزیزم تغییر نکرده بعد از یکسال باید یچیزی بزنید به نامش

خب احتمالا به خاطر شراطی جنگی جابه جا شدن واسه خودتون میخاین ببخشید میپرسم

سوال های مرتبط

مامان مه یاس و طهورا مامان مه یاس و طهورا ۶ سالگی