سلام خانما خوبین میشه بگین علائم تیروئید چیه

۱ پاسخ

من ریزش مو داشتم
بی حالی و کسلی
زیر گلوم وقتی حرف میزدم یه کوچولو درد میکرد

سوال های مرتبط

مامان یلدیزسو مامان یلدیزسو قصد بارداری