بچهااااا با این سونو امکان بارداری هست؟

تصویر
۵ پاسخ

ولی برای ضخامت آندومتر و فولیکولا ، بادکش رحمی خیلی کمک کننده اس و پیاده روی

با توجه به سونو، احتمال تنبلی تخمدان دارید که باید زیر نظر پزشک دارو مصرف کنید ، دوفامد باید تو تایم خاصی خورده بشه ، بعد از اینکه قطع میشه از ۲ تا ۱۰ روز طول میکشه تا پریود بشید ، بعد از مصرف چند دوره تنظیم میشه این پریودیتون ولی فقط دوفامد کافی نیست ، باید چیزای دیگه هم مصرف کنید ولی باید زیر نظر دکتر باشید حتما

عزیزم دکتر رفتی؟
دکترت کیه؟

تنبلی تخمدان داری

فولیکولات ریزن عزیزم ضخامتتم کمه

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید هفته بیست‌وهفتم بارداری
عسل خانوم عسل خانوم قصد بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
منـتظر تــو🤍 منـتظر تــو🤍 قصد بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
ع ـظ ع ـظ قصد بارداری