نه توی مورفولوژی و تحرک مشکل هست
مرفولوژی خیلی بد نیست تحرک کمه که انشالله با دارو حل میشه
اره عزیزم امکان بارداری هست بره دکتربهش دارومیده وضیعتش خوب میشه وانشالله زودی باردارمیشی
این کانال رو توی روبیکا ببینید.یک محصول داره و برای کسانی که مشکل تعداد و تحرک و مورفولوژی دارند خیلی عالی هست.تو روبیکاستdarmankade2025
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.