من طبق پرسش ها گفتن مای بی بی بهتره
من مای بیبی خریدم میگن حساسیتش کمتره
میگن سایز صفر برای نوزادای زیر ۳ کیلوعه ، اونایی که نارس هستن . منم مای بیبی گرفتم از شماره ۱. از هرکدوم چندتا
من مای بیبی گرفتم بسته های۴۴ تأیی. از سایز ۱ شروعکردم. برای پسرمم همون رو استفاده کردم قبلا.
صفر واسه بچهای نارس مصرف نداره
من برا پسرم مای بیبی خیلی بهترررر بود تا مولفیکس .. حالا برا دوقلو ها دوتاشو خریدم ... ولی باز مای بیبی بهتره
مایبیبی
مولفیکس زود بادمیکنه
مولفیکس عالیه
فعلا بهتره یه بسته بگیری چون معلوم نمیشه بچه به کدوم مارک حساسیت نشون بده
من فعلا یک دونه سایز صفر مای بی بی خریدم
بنظرم مولفیکس جذبش بهترع مای بیبی ضد حساسیت عالیه ب اکثر بچه ها میفته حساسیت نمیده
من شنیدم مای بیبی به همه بچه ها تقریبا سازگاره فعلا دوتا از سایز های1و2و3خریدم
مولفیکس خریدم
مای بی بی سایز صفر داره.
مولفیکس نداره صفر
برای بیمارستان سایز صفر بگیر.
وقتی به دنیا اومد اون موقع ببین چه پوشکی بهش میسازه
شنیدم مای بیبی کمتر حساسیت میده خودم مای بیبی خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.