۱۰ پاسخ

من زایمان اولم نمیتونستم قدم بزنم پاهام سنگین بود از درد ،ولی برا زایمان دوم با پمپ درد شاید بیست بار از اول تا آخر بیمارستان رو بدون هیچ دردی رفتم خودم تنهایی اولین بار از تخت اومدم پایین ،بنظرم عالی بود

صد درحمت به شیاف خیلی چیز مسخره ای بود این پمپ درد

عالیه

عالیه عالی من با پمپ درد هیچی حس نکردم

درد نمیکرد شکمم فقط بسته بودم با گن

اگه بیهوشی میری حتما بزار
ولی بیحسی نمیخواد

برای من خیلی خوب بود
البته بستگی به پزشک بیهوشی هم داره چون کوکتل دارویی اونا درست میکنن

بنظرم ۳ تا سزارین داشتم از پمپ درذ شیاف بزاری‌بهتره

سلام .کمک میکنه مسکن و هر ساعتی خودش وارد بدنت میکنه میتونی هم خودت شیاف بزاری فرقش اینه که اون خودکاره شیاف و باید خودت بزاری تابه درد نیفتی

اره‌خیلی خوبه

سوال های مرتبط