هیچی ب پای کالاوندا نمیسره😂
قطعااا سودو
سودوکرم
من کالاندولا و زینک اکسید گرفتم و ی پودر فیروز برای زمان نیاز اگر عرق سوزشد
کالاندولا به تجربه میگم واقعا خوبه
من زینک اکساید استفاده میکردم واسه پسرم عالی بود
سودو خیلی خوبه ولی میگن ب اندازه ی نقطه باید زد مداوم هم نه فقط موقعی سوختگی ودعرق سوزه
در حالت عادی مدام بخای بزنی فیروز و مارک های دیگه
والا یکی از دوستام میگفت ماستلا عالیه حالا نمیدونم دیگه
من پينو گرفنتم خوب نيست؟
من طبق تحقیقاتم برند سبامد گرفتم چون گرونتره و وارداتیه یکم شاید سخت تر گیر بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.