۱۰ پاسخ

هیچی ب پای کالاوندا نمیسره😂

قطعااا سودو

سودوکرم

من کالاندولا و زینک اکسید گرفتم و ی پودر فیروز برای زمان نیاز اگر عرق سوزشد

کالاندولا به تجربه میگم واقعا خوبه

من زینک اکساید استفاده میکردم واسه پسرم عالی بود

سودو خیلی خوبه ولی میگن ب اندازه ی نقطه باید زد مداوم هم نه فقط موقعی سوختگی ودعرق سوزه
در حالت عادی مدام بخای بزنی فیروز و مارک های دیگه

والا یکی از دوستام میگفت ماستلا عالیه حالا نمیدونم دیگه

من پينو گرفنتم خوب نيست؟

من طبق تحقیقاتم برند سبامد گرفتم چون گرونتره و وارداتیه یکم شاید سخت تر گیر بیاد

سوال های مرتبط

مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی