۵ پاسخ

پسر منم همینجوره
از لجبازی و گریه و نخوردن حرف اول میزنه
فقط گوجه خیار سالاد میوه خوراکشه
من مشاوره گرفتم گفت :اول اینکه اصلااا جلوش نگو نمیخوره بهش تلقین میشه و ب دلیل لجبازی قطعااا نمیخوره.هیچ واکنشی نشون نده
دوساعت باید حداقل قبل غذا فاصله باشه چیزی نخوره ک اشتها داشته باشه
اگ کنار غذا دوس داره مث ماست سالاد زیتون براش بزار بگو بایدباغذا خورده بشه
تزیین غذا فراموش نشه
حجم غذاش رو کم کن ولی پرکالری کن
تخم مرغ،سویق حبوبات خونگی،گوشت،مرغ سعی کن هررروز تو روتین غذاییش باشه
غذا رو بیشتر۲۰دقیقه نباید بخوره اگ نخورد جایگزین نده تا۲ساعت دیگه

اصلاااا نگو زورش نکن که بدتر میشه
موقعه ناهار شام قشنگ سفره بنداز بگو همه بیان غذا، واسه اونم بکش بزار، خورد خورد نخورد هم گیر نده، گشنه بشه چ ببینه تو دیگه حساس نیستی، خودش میاد میخوره. میان وعده دور و برش بزار، خودش خواست بر میداره

من اگه به دخترم بگم بیا بخور نمیخوره، باید برنامه کودک یا گوشی بدم دستش بعد یهو قاشق رو فرو کنم توی دهنش

پسر منم صبحانه نمیخوره از اول عادتش بود الان بیدار شه تا ظهر گشنه است ولی نمیخوره

نده بزار گریه کنه محلش نزار بگو همینه صبونه رو فقط داری خودش مییاد میخوره

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلا 🐥 مامان قند و عسلا 🐥 ۳ سالگی