سلام خوبین شما که بچتون پسر بود ویارتون چیا بود

۷ پاسخ

من پسر اولم ویارم شیرینی جات بود از ترشی جات متنفر
پسر دومم عاشق ترشی و شیرینی بودم😐😐
این چیزا اصلا دلیل به جنسیت خاص نمیشه بنظرم

من خیار و گوجه و ترشی🤣

خیار گوجه خیلی میخوردم

من سالاد ابغوره

خیار ، ترشیجات ، شوری
البته قطعی نگفته احتمالی گفته پسر

من به طرز فجیهی عااااشق چیزای شور بودم مخصوصاااا زیتون حتی یادمه یه شب زیتون تموم کرده بودیم خیارشورم نبود نمیتونستم بخابم بجاش غوره خوردم🤣🤣🤣ازسه ماهه دوم به بعدم هر شب یه قابلمه بزرگ شلغم باید میخوردم حس میکردم کمه 😂🤣🤣🤣

سلام گلم آنلاین شاپ کودک و نوزاد دارم کارامون همه با قیمت خوب ارائه میشه اگر خواستین در خدمتم🥰🌸
روبیکا
@tooooot_farangiii

سوال های مرتبط

مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امید کوچولو😍❤ مامان امید کوچولو😍❤ ۱ ماهگی
مامان دریا کوچولو🌊 مامان دریا کوچولو🌊 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زهرا سادات مامان زهرا سادات هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرتقال مامان پرتقال هفته بیست‌وسوم بارداری