من پسر اولم ویارم شیرینی جات بود از ترشی جات متنفر
پسر دومم عاشق ترشی و شیرینی بودم😐😐
این چیزا اصلا دلیل به جنسیت خاص نمیشه بنظرم
من خیار و گوجه و ترشی🤣
خیار گوجه خیلی میخوردم
من سالاد ابغوره
خیار ، ترشیجات ، شوری
البته قطعی نگفته احتمالی گفته پسر
من به طرز فجیهی عااااشق چیزای شور بودم مخصوصاااا زیتون حتی یادمه یه شب زیتون تموم کرده بودیم خیارشورم نبود نمیتونستم بخابم بجاش غوره خوردم🤣🤣🤣ازسه ماهه دوم به بعدم هر شب یه قابلمه بزرگ شلغم باید میخوردم حس میکردم کمه 😂🤣🤣🤣
سلام گلم آنلاین شاپ کودک و نوزاد دارم کارامون همه با قیمت خوب ارائه میشه اگر خواستین در خدمتم🥰🌸
روبیکا
@tooooot_farangiii
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.