به نظر من اگ پولشو داری بگیر هم چشم پر کن هم وزنش زیاده 😂😍
من خیلی این مدلو میپسندم
سلیقه من نیست
برای سن تو نه
دخترونه بگیر
النگو آینه ای قشنگه اینا جالب نیست
النگوهای من هاتف
زنونه است یکم
سلام گلو خوبی طلا الان گرمی چنده
راستشو بخای نه
قشنگه ولی زنانست مناسب سن شما نیست یع چیز دخترونه بردار
برا یکم سن بالا اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.