۹ پاسخ

سلام‌خوبی نفس میشه از علاعم اولیت بگی
گشنگی هم داشتی ممنون میشم ج بدی

سلام خب اونای که یک فروردین هم زایمان کرده باشند هنوز آخر ماه نشده باید آخر ماه آمار بگیریم ببینیم واریز شده یا نه

من شنیدم مثل سبد کالاست پول نمیریزن

حالا واریز کارت امید به حساب پدر میره یا مادر؟؟؟ 😂😂

اون ک سیستمیه تو بیمارستان رد میکنن
بعدم الان واقعن فک میکنید میان بهمون ۲ میلیون میدن
بزارید حداقل یک ماه بشن بعد نگفت از بدو تولد گفت بچه هایی ک از ۴۰۵ دنیا بیان شاملشون میشه تا ۲ سال

منم خیلی دلم میخواد بدونم چجوری باید بگیری

گفتن وقتی زایمان کنی خود بیمارستان ثبت میکنه

فکرکنم سیستمیه

سلام چطوری باید کارت امید بگیریم؟

سوال های مرتبط

مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری