۴ پاسخ

۳روز تب نکرد تمومه

من قطره رو سرساعت دادم فقط شب اول تبش شد ۳۸ ک لباسش رو در آوردم اومد پایین خداروشکر دیگه تب نکرد
دیروز هم واکسن ۴ ماهگیش رو زدم خداروشکر تا الان تب نکرد و ب این نتیجه رسیدم قطره پاراکید از همه استامینوفن ها بهترا

تا دو روز

قطره سر ساعت بدی تب نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی