۲ پاسخ

اکسپکتورانت واسه سرفه آبریزش بینی بدون چرک کتوتیفن بده وگرنه هم کتو هم سفیکسیم صد بده

ستریزین.این علائم فقط ساریزسن دکتر ازنوزادی تاالان ب ایین فقط میگفت همین دوسیسی

سوال های مرتبط