فقط فقط پماد ان اِن
اوووه
عرق کاسنی بخر با پنبه بمال تا خنک بشه زووود هم خوب میشه
اصلا پوشکش نکن شلوار نخی بپوشون بهش
خیلی بد سوختع چرا اینجور شده؟؟؟؟معمولا کم کم قرمز میشه متوجه نشدی؟؟؟من هربار یه کم ببسنم زود کلی پماد اغشته میکنم تا زدتر نشه و تابحالم اینجور نشدن
پماد سالویتا از داروخانه داخلش کالاندولا داره پسرم خوب شد باهاش
اخ اخ چقدر قرمز شده بچه
فعلا یه چند وقت خیلی کم پوشکش کن بذار ازاد باشه هوا بخوره
بعدش بستگی به پوست دخترت داره
زینک. کالاندولا روغن هرچی ببسن چی بهش میسازه
اونو بزن ایشالله زودی خوب بشه
فقط والین معجزه میکنه
فعلا زیاد پوشک نکن
ماستلا
ای وای جرا گذاشتی اینقد بسوزه🥲
هردفعه بعد از شستن خووووب خشک کن هیچجا خیس نباشه پوشاکشو محکم نبند
سعی کن بعد از هر بار تعویض چنددقیقه باز بزاریش
ووووو اینکه مرتب روغن وازلین کالندولا بزن عالیه زود خوب میشه
گرونم نیست
ببین پودر بچه ممنوعه میگن ولی خیلی بهتر از پماد عمل میکنه به نظرم
اگه قیمت مهم نیست پماد ۳-۲-۱ماستلا اگه نه که پماد کالاندولا بزن
ی کم ماست بزن تا خنک بشه
پودر بچه بزن
حتما سودو کرم بزنید، یا کرم سوختگی ماستلا
فقط پودر بچه فراوون بزن
روغن نباتی زینک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.