من یه پماد داره ویتامیت Eداره میزنم براش خوب میشه
یا با روغن بچه چرب میکنم
روغن جامد یبار بزن فقط تاثیرش رو میبینی
ان ان فقط خوبه
کالاندولا و بعد روش پودر بچه بزنید
پماد ان ان هم شنیدم خوبه
روغن نباتی
آب رو آتیشه
سودوکرم
کتوزانول بزن تا فردا خوب میشه عالیه
روغن نباتی
خیلی موثره
کالاندولا زردشو بخر خیلی خوبه
سودوکرم بزن
کلوتریمازول بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.