۱۲ پاسخ

من یه پماد داره ویتامیت Eداره میزنم براش خوب میشه
یا با روغن بچه چرب میکنم

روغن جامد یبار بزن فقط تاثیرش رو میبینی

ان ان فقط خوبه

کالاندولا و بعد روش پودر بچه بزنید

پماد ان ان هم شنیدم خوبه

روغن نباتی
آب رو آتیشه

سودوکرم

کتوزانول بزن تا فردا خوب میشه عالیه

روغن نباتی
خیلی موثره

کالاندولا زردشو بخر خیلی خوبه

سودوکرم بزن

کلوتریمازول بزن

سوال های مرتبط