سرخ کن بزار یخچال میمونه قشنگ
سرخ کن بزار فریزر ما همیشه چندتا ظرف میزاریم عالی میشه برای غذا
من نه ابپز میکنم نه فریزر میزارم
سرخ میکنم تو روغن فراوون میزارم یخچال قشنگ میمونه
سرخش کردی بذار خشک بشه بعدش پودرش کن با خیال راحت بیرون یخچال نگهش دار
اگر هم سرخکن داری بریز توو اون
اول کمی آبپز کن بعد آبشو بریز دور بعد سرخ کن این طوری کمتر روغن استفاده میشه بعد بزار فریزر ی ماه میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.