#شیر خشک
#پوشک
#رفلاکس
پستمو جواب میدین

تصویر
۵ پاسخ

سرخ کن بزار یخچال میمونه قشنگ

سرخ کن بزار فریزر ما همیشه چندتا ظرف میزاریم عالی میشه برای غذا

من نه ابپز میکنم نه فریزر میزارم
سرخ میکنم تو روغن فراوون میزارم یخچال قشنگ میمونه

سرخش کردی بذار خشک بشه بعدش پودرش کن با خیال راحت بیرون یخچال نگهش دار
اگر هم سرخکن داری بریز توو اون

اول کمی آبپز کن بعد آبشو بریز دور بعد سرخ کن این طوری کمتر روغن استفاده میشه بعد بزار فریزر ی ماه میمونه

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۱ سالگی