خانما دخترم سرفه و عطسه می‌کنه چه شربتی خوبه

۲ پاسخ

من پرسیدم از پرستار گفت فقط قطره بینی میدن گاهی هم استامینوفن
مگه اینکه بیحال باشه و تب داشته باشه دارو بدن
من دارم قطره میریرم فعلا.

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ِنینی❣️❣️ مامان ِنینی❣️❣️ ۴ ماهگی