۴ پاسخ

من سر دخترم خیلی تلاش کردم پیاده روی کردم پله بالاو پایین کردم درد کشیدم ولی آخرش اول ۳۹ هفته با نامه دکتر رفتم زایمان طبیعی قرص فشار دادن سخت هم نبود اما وقتی سر موقع دنیا میاد حالو هوای بچه خیلی فرق داره. این یکیو اگر خدا کمک کنه تا هر وقت باشه نگه میدارم

عزیزم عجله نکن میدونم سخته ولی انقدری دیگه نمونده اگر میتونی تحمل کن سر موقع دنیا بیاد

طبیعی یا سز؟

پیاده روی
رابطه بدون جلوگیری

سوال های مرتبط

مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد