خانما الان کدو‌‌حلوایی هست؟

۵ پاسخ

اره هست

اره گلم
دوته ای ۲۰۰ هست شیراز

بیا خونمون شمال کلی کدو حلوایی داریم بهت بدم😁😁

اره هست بخر فریزر کن

آره گلم

سوال های مرتبط

مامان مریم مامان مریم ۱۷ ماهگی