کسی از پوشک بارلی استفاده کرده؟خوبه؟یا نه

۱ پاسخ

آره من استفاده کردم بیشتر از دوساعت دیگه نم پس میده بچه من حساسیت هم داشت بهش پیشنهاد نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام💙💙 مامان دوقلوهام💙💙 ۶ ماهگی
مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی