بیومیل پلاس بهتره یا نان؟

۴ پاسخ

بیومیل کلا سبک و خوبه،من سر دختر اولم همه ی شیرخشکارو امتحان کردم آخرش بیومیل دادم الانم ب این دخترم بیومیل میدم

من بیومیل پلاس میدم الان حدود یه ماهِ خیلی راضیم

نان

یادش بخیر، نیلی یه زمانی هرروز از وعده عداییت تایپک میذاشتی😂

سوال های مرتبط

بابای محمد بابای محمد ۱۵ ماهگی
مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان پرتقالی مامان پرتقالی ۲ ماهگی