هنوز نه جا داره برا پایین اومدن
عزیزم سلام دکترت سزارین اختیاری انجام میده چون یه جا گفته بودید دکتر عشقی دکترتون هست شما خودت سزارین هستی؟
مال من به جای پایین اومدن داره میاد بالا ور دلم 😆
شکمت رو چرب نمیکردی عزیزم؟
نه زیاد واسه من بیشتر اومده پایین
نه هنوز بالاس
منم شکمم اینجوری ولی فکر کنم بچه های ما جاخوش کردن
یکم اومده
ولی راه داره هنو
ن هنوز
یکم اره
بچت چند کیلوئه! شکمت خیلی ترک برداشته
نه بدتر شکم من چقدر تیزه دقیق شکم منه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.