ازمایش دادم فردا موعدمه جوابش ساعت۲میاد

۴ پاسخ

انشالله که مثبته

مگه ای وی اف انجام دادی؟

انشاالله که مثبته عزیزدلم😍🥹

قربونت برم انشالله که خیره 🫂❤️
تیتر بتا بدادی

ایشالله که خیره مامان جوجو 🥺

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو🥹 مامان نی نی کوچولو🥹 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم ۴ ماهگی