خوشحالت زیادت نمونده🥹
من ۳۰و۴روز رفتم ۱۵۵۰بود دکتر گف کمه لیدی میل داد بهم
من آخر هفته ۳۰ به ۱۶۰۰ رسیده بود
ولی دیروز دکتر رفتم دکترم گفت ۲ هفته خیلی به خودت برس بعد دوباره برو سونوگرافی که بچت حداقل موقع زایمان ۳ کیلو باشه
فکر کنم کمه
من ۳۱هفته رفتم ۲ و خورده ای بود
خوبه عزیزم
آره نرماله
بله عزیزم نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.