۲ پاسخ

سلام خوبی عزیزم میگم شما توده فیبروادنوم سینه دارید؟
تو بارداری بزرگ نشده؟
منم دارم باردارم خیلی نگرانم

من سفالیکه پایین شکمم حس میکنم

سوال های مرتبط