پس ما ک اولیم چی بگیم🤣🤣استرس شدید
همه میگن زایمان دوم راحتتره
برای من ۱۵ ماه فاصله بود و بهم سخت گذشت
زایمان اول رپز ۴ بلند شدم و بالکن شستم و خونه رو جارو زدم و برای ۱۴ نفر قیمه گذاشتم
اما زایمان دوم روز ۹ تازه تونستم تکون بخورم
روز ۵ بود خواهرم رفته بود محضر من تنها شدم بچه گریه میکرد نمیتونستم بچرخم و ساکتش کنم
خداروشکر اپن یک هفته همسرم مرخصی بود و کمکم کرد
الای به راحتی و شادی زایمان کنی
شما خودتون خواستید بچه دومی زود بیارین؟
منم سر سزارین دوم خیلی استرس داشتم اما خداراشکر راحت بو
منم از زایمان میترسم ولی بهش فکر نمیکنم ، استرس زایمانو گذاشتم برای شب قبل عمل اونموقع روش تمرکز میکنم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.