۵ پاسخ

پس ما ک اولیم چی بگیم🤣🤣استرس شدید

همه میگن زایمان دوم راحت‌تره
برای من ۱۵ ماه فاصله بود و بهم سخت گذشت
زایمان اول رپز ۴ بلند شدم و بالکن شستم و خونه رو جارو زدم و برای ۱۴ نفر قیمه گذاشتم
اما زایمان دوم روز ۹ تازه تونستم تکون بخورم
روز ۵ بود خواهرم رفته بود محضر من تنها شدم بچه گریه میکرد نمیتونستم بچرخم و ساکتش کنم
خداروشکر اپن یک هفته همسرم مرخصی بود و کمکم کرد
الای به راحتی و شادی زایمان کنی

شما خودتون خواستید بچه دومی زود بیارین؟

منم سر سزارین دوم خیلی استرس داشتم اما خداراشکر راحت بو

منم از زایمان میترسم ولی بهش فکر نمیکنم ، استرس زایمانو گذاشتم برای شب قبل عمل اونموقع روش تمرکز میکنم😂

سوال های مرتبط