از ۳ ماهگی کم و بیش میزد ولی از اواخر ۴ ماهگی دیگه راحت غلت میزد و دستاش رو هم درمیآورد
از اواسط ۵ ماهگی هم شروع کرد به خزیدن
فعلا در همین حده
از اول۴ماه
دختر دیگه از ۴ ماهو نیم نصفه نیمه انا از ۵ کامل زد
پسر من ۳ماه و دو روز غلت زد
همه میگن زود بوده
پسر من دو سه هفته نیمه غلت میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.