ما از جنگم میترسیدیم دیگه ولی الان داریم زندگی میکنم اونم ۱جور میگذرونیم
کپسول گاز مثلا خودشون میان اب میرسونن
برقم شمع و اینا بلاخره ۱کاریش میکنیم
من فقط همینو میدونم که خدا بزرگه....
گلم نترس ،ادم به همه چیز عادت میکنه
واینکه عقلشون رو بکار میندازن جایگزین پیدا میکنن
از الان نشستی برای اگر عذا گرفتی
خودتو اذیت نکن
اگه این اتفاق بیفته برای همه هست فقط شما تنها نیستی
نترس نمیمیری با همه چی میشه کنار اومد اتفاقا عمر قدیمی ها ک تو بی برقی بی آبی بی حمومی همه چی بودن خیلی بیشتر بوده تا آدما الان..نگرانی ب خودت راه نده هر چی ی راهی براش هس
خدا خودش کمک کنه
هممون تو شرایط بدی هستیم
منم همسرم بیکار شده دو ماهه. بهمن ماه ورشکست شدیم کلی بدهی رو دستمون هست که هنوز ندادیم. فقط دویست سیصد داریم با یه کالابرگ که هنوز نگرفتیم. پول شارژ ساختمونو قرض کردیم. دیگه خواب نداریم. همسرم هم دنبال کاری نمیره. خودمم کسیو ندارم بچه رو بذارم پیشش برم جایی کار کنم. از صبح مثل مرده متحرک شدم. تو دعاهات منم دعا کن عزیزم. الهی خدا براتون روزی حلال بفرسته
من که همسرم از نهم شرکتشون تعطیله ..بدون حقوق و پول موندم دو روز دیگه چیکار کنم
من ک همین الانشم میخوام بمیرم همسرم بیکاره هزارتومن نداریمم حالم خیلی بدع
برای اتفاقی که نیوفتاده ناراحت نباش و استرس نگیر سعی کن بیخیال باشی هر چند سخته.ولی مطمئن باشه کاری نمیتونه بکنه. منم استرسی هستم ولی مجبورن خودمو سرگرم کنم
منم واقعا میترسم و نگرانم باردارم و با ی بچه کوچیک میخام چیکار کنم ای خدا خودت رحم کن
توکلت به خدا باشه عزیزم ان شاءا... که اینجوری نمیشه
منم واقعا نگرانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.