۲ پاسخ

وای دقیقا منم همینجوری شدم حتی ساده ترین کار هم بخوام انجام بدم سرپا که می ایستم نفسم میگیره باید زود بیام بشینم 😐😐

آره نرماله

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی