۳ پاسخ

عزیزم ۳۷ تب نیست الکی به بچه پاراکید نده
فقط گرمشه لباس خنک تنش کن

واکسن شش ماهگی دختر منم مونده اولا جنگ شد بعد عید شد الانمم دوروزه بی دلیل تب می‌کنه ، به نظر من بزار چند روز بگذره بعد ببر ،

۳۸ تب میشه الان که تب نداره لباسشو کم کن انقدر بی دلیل پارکید به بچه ندید

سوال های مرتبط