۳ پاسخ

منم اینطوریم ولی خب منظم نیست و یکم که دراز میکشم خوب میشه البته فقط پادرد دارم مثل زمان پریودی

عزیزم اگر دردات ریتم منظم داره یا همراه با نشتی آب، ترشح زیاد و یا حتی لکه خون هست اونوقت میشه گفت درد زایمانه و باید بری بیمارستان

منظمه؟ یا کلا یبار در روز درد گرفته؟

سوال های مرتبط

مامان بارمان مامان بارمان هفته سی‌وسوم بارداری