منم اینطوریم ولی خب منظم نیست و یکم که دراز میکشم خوب میشه البته فقط پادرد دارم مثل زمان پریودی
عزیزم اگر دردات ریتم منظم داره یا همراه با نشتی آب، ترشح زیاد و یا حتی لکه خون هست اونوقت میشه گفت درد زایمانه و باید بری بیمارستان
منظمه؟ یا کلا یبار در روز درد گرفته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.