۳ پاسخ

تو بارداری طبیعیه این چیزا بعد بارداری ب مرور خودشون میره
چون هورمون هات برمیگرده ب حالت عادیش

اسید تراپی شنیدم خوبه منم قراره بعدا انجام بده انشالله 😑😬

هیچ راهی ۱۰۰ درصد نیست😑

سوال های مرتبط