سیلک واسه تابستون خیلی گرمه ، عرق میکنی توش ، یکم اصطحکاک داشته باشه میچسبه بهت و آشغال جذب میکنه
چراااااا من دیدم اتفاقا یه شومیز بهم گف ۱.۷۰۰ ولی هرچی نگاه کردم خدایی نمیارزید دلم نیومد 😆یه شومیز شلوار گرفتم ۱.۵۰۰ خیلیم راضیم
جنس سیلک عالیه
نه
جنسش عالیه
شومیز ساده زیر ۱۵۰۰ نیس خواهر 💔🤕
سیلک خیلی خوبه..من ست شومیز شلوار گرفتم پارسال ۳تومن.اصلا خراب نمیشه
نه والا گرون نیست قیمتا همینه
من از این جنس هایی که پارچش خط خطه پارسال یکو خورده ای یه شومیز گرفتم هنوز مثل روز اوله نه رنگش عوض شده نه چروک میشه نو مونده
ولی خب جنس سیلک نمیدونم چجوری میشه
من دقیقا همین رنگ ابی و همین جنس گرفتم ۲.۳ماه پیش ۱۶۰۰
جنسش باحاله برای تابستون خوبه
نپوشیدمش هنوز
اره جنسش عالیه شلوار سیلکم خیلی خوبه
شومیز ۱.۸۰۰ می ارزه ؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.