۳ پاسخ

ایرانیان طبقه پایینش کلا خالی شده
یا کلا قصد داره ببنده یا بار جدید نیاورده
خیلی جنساش کمه .تعجب کردم هفته پیش رفتم

ایرانیان فعلا که خوب نبود

۱۹ فرودین بار جدید قرار بود بیاره

سوال های مرتبط