۵ پاسخ

طبیعیه نترس

دختر منم تازه خوب شده عادیه

مال من هم پاش میلرزید هم چونش طبیعیه

پسر منم همینه دکتر گفت اشکال نداره

یه جور رفلکسه نگرانش نباش ؛ پسر منم تا دوماهگیش این کارو میکرد بزرگتر که میشن دیگه انجامش نمیدن

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری