برای بچه ۶ ماهه لیپوفیز ابی بهتره یا قرمز؟؟

۳ پاسخ

ابی دوز اهنش بیشتره
قرمز کمتره برای اول بار قرمز بهتره بعداینکه تموم شد ابی بده

من بنفش میدم

ابی فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان برسام و تودلی مامان برسام و تودلی ۱ سالگی