۲۵ پاسخ

به نام خدا هیچکدام

هیچییی 🤦 ولی کاشت ناخن و خیلی دوست دارم انجام بدم میترسم با بچه کوچیک سخت نباشه ناخن بلند یه وقت پوستش خراش بیفته

عزیزم شما اخرش عیسی بن مریم با کودوم ماما زایمان کردید؟

وای من دیشب داشتم به این فکر میکردم بعد یادم افتاد تو این جنگ و بزن بزن کجا میخام برم 🤣

منم هیچکدوم
فقط موقع عقد و عروسی خواهرشوهرم
ناخن کاشتم
و فیس فریم رنگ کردم موهامو اونم خیلیییی کم به محض بلند شدنشون هم سریع کوتاه کردم آخه اصلاااا نمیتونم موی رنگ شده رو تحمل کنم سر یک هفته دلم و میزنه😑

بای پس معده انجام دادم
و شدیدا خوشحال و راضیم

لیزر چندماه قبل بارداری میرفتم
رنگ مو هم دوماه قبل بارداری 🫠😂البته براعروسیم کامل لایت کردم
کاشت ناخن هم براعید زدم و قصد ترمیم دارم
بقیش و نه دیگ

رنگ مو 💇‍♀️

فقط ی فیس فریم زدم ناخونام کاشته

بلید ابرو
عمل بینی هم ماه بعد انشالله اگ جنگ تموم شه
موهام هم رنگ لایته

همشو🥴🥴

لیزر،کاشت ناخن،عمل بینی

هیچی
دلم میخواد ی آرایشگاه برم
نمی توانم
اصلاح کنم آبروم
کسی نیست دخترم بگیره

لیزر کردم الان دیگ تو شارژم ۷ ۸ ماهی یبار میرم …بینیم عمله …ناخون میکارم…

بخدا همشو دوست دارم ولی امان از شوهری که میگه نمیخوام انجام بدی
میگه اینایی که انجام میدن یه کمبودی تو خودشون دارن و میخوان با اینا جبرانش کنن

من فعلا ژلیش ناخن.تا نیکارو از شیر بگیرم برم چیتان پیتان حسابی کنم😂

هیچ کدوم

الان قشنگم وقتی پیر شدم همشونو میزنم

لیزر.عمل بینی.رنگ مو

لیزر، ناخن، مژه، بوتاکس کارایی که انجام میدم

هیچی

متاسفانه یا خوشبختانه فقط رنگ مو و کاشت ناخن و لیزر...بقیه هیچی😂جالبه همه هم به زوووور میخوان بگن یکی دو تا عمل داشتم😐باورت میشه خانواده شوهرم همچنان اصرار دارن دماغم عملیه و لبامم فیلر زدم😐🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

هچیی ی فیس فرم ساده زدم

همشو انجام دادم😐😐😐

هیچ کدوم

سوال های مرتبط