گی میخوره
عزیزم تایپک اشتباه نوشت
پسر منم ۱۰ کیلو بود با قد ۷۵ بهداشت گفت عالیه
غلط کرده
پسر منم با ۱۴ روز تاخیر واکسنشو زدیم اصلا درد و تب نداشت ، بقول شما راحت هم بازی کرد
پسر منم وزنش ۱۰ و ۷۰۰ بود
قدش هم ۷۷
بهداشت گفت عالیه و پزشک خانواده هم منو فرستاد دکتر هم گفت عالیه .
من دخترم ۹ ماهگی ۱۱ کیلو و ۵۰۰ بود والا وزن تولدش هم ۲۸۰۰
خوب بوده وزن بچم مال من کم بود وزنش . وزنش۸۱۰۰بود گفت باید یک کیلو خوردی اضافه میکرده چرا نکرده .
قدش خوب بود.
اصلا غذا نمیخوره ب زور همش میخاد فضولی کنه
یعنی چی. ختر من ۱۱ کیلوعه دکتر متخصص گفت وزنش خیلی هم خوبه
بهداشت تخصص نداره غلط میکنه حرف میزنه تو دل مادرارو خالی میکنه
کجاش زد واکسن هارو؟
بهداشت زر میزنه
این سن بچه ها جنب و جوششون زیاده راه میفتن بخوای نخوای کم میکنه بی زبون بچه
کجاش اظافه وزن داره وزنش خیلی هم عادیه پسر من ۱۱ ماهشه ۱۱ کیلوعه در کل بهداشت حرف الکی زیاد میزنه
ن چرت میگه الان خوبه وزنش
اوسکولن😅
دختر منم دیروز زد،اما از دیروز تا الان اصلا اشتها نداره هیچی نمیخوره🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.