۱۱ پاسخ

اولا شیشه نمیگرفت با قطره چکون
الان با شیشه شیر

با لیوان نی دار

با لیوان مخصوص نوزاد

چایی و اب با شیشع

با این

تصویر

با قطره چکون

با شیشه میدم گاهیم لیوان میدم تا کم کم یاد بگیره از لیوان بخوره

دختر من فقط میخواد بالیوان اب بخوره با شیشه نمیخوره
ولی ی شیشه گرفتم براش سر شیرش مثل لیوان بچهایی ک میرن مدرسه بااون میدم میخوره

من هم با شیشه شیر

گاهی با قاشق گاهی با استکان

باششیشه شیرش

سوال های مرتبط