سلام چرا اپتامیل ۲گیر نمیاد😭😭😭😭😭

۱۱ پاسخ

هیچی گیرنمیاد من ببلاک ۲ میخاستم نی

منم دیشب با کلیییی گشتن۳تاخریدم

من که رفتم گفت سه روزه سایتش قطع شده ۳تا دونه ازاد گرفتم 😐

خیلی وقته گیر نمیاد عزیزم 🥲داستان داریم بخدا

منم آپتامیل پرونوترا ۲ پیدا نکردم به ۲ساده هم راضی شدم نبود🙂دیگه یه آشنایی از داروخونه ۲ تا با کدملی واسمون آورد.
نه اینکه فکر کنی مردم میگیرن،کلا نیست باشه هم خیلی خیلی کمه

منم ببلاک ۲گیرم نمیاد😔🥺دارم دیوونه میشم

من هرجا رفتم اپتامیل ۲ داشتن ک !!

منم اپتامیل پیدا نمیکنم خسته شدم واقعا

ببلاک ۲ هم پیدا نیست کلی داروخانه رفتیم تا تونستیم ۵ تا بگیریم ، هر داروخانه یکی میده یا دو تا

اره نیستش خدا بخیر کنه منم گیرم

گیگوز ۲ هم نیست کلا ۲ نیس ۱و ۳ هست

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۱ سالگی
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی