هیچی گیرنمیاد من ببلاک ۲ میخاستم نی
منم دیشب با کلیییی گشتن۳تاخریدم
من که رفتم گفت سه روزه سایتش قطع شده ۳تا دونه ازاد گرفتم 😐
خیلی وقته گیر نمیاد عزیزم 🥲داستان داریم بخدا
منم آپتامیل پرونوترا ۲ پیدا نکردم به ۲ساده هم راضی شدم نبود🙂دیگه یه آشنایی از داروخونه ۲ تا با کدملی واسمون آورد.
نه اینکه فکر کنی مردم میگیرن،کلا نیست باشه هم خیلی خیلی کمه
منم ببلاک ۲گیرم نمیاد😔🥺دارم دیوونه میشم
من هرجا رفتم اپتامیل ۲ داشتن ک !!
منم اپتامیل پیدا نمیکنم خسته شدم واقعا
ببلاک ۲ هم پیدا نیست کلی داروخانه رفتیم تا تونستیم ۵ تا بگیریم ، هر داروخانه یکی میده یا دو تا
اره نیستش خدا بخیر کنه منم گیرم
گیگوز ۲ هم نیست کلا ۲ نیس ۱و ۳ هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.