🤍🙂


#بارداری#فرزندپروری

تصویر
۸ پاسخ

والا خیلی ربطی ب سختی نداره مال رنگدانه مو هست فقط جلوی سر و شقیقه ها عصبیه که من یه بار سفید کردم دوباره سیاه شد پارسال دوباره سفید شد دکتر گفت مال عصبی بودنه

عزیزم انشالله تنت سلامت باشه💙 خیلی دختر قوی هستی بهش فکر نکن منم اونروز تو شقیقه هام موی سفید دیدم انقدر گریه کردم چنروز بعدش دیدم نیست خداروشکر دیگه هم هرچی گشتم ندیدم

من از ۵ سالگیم موب سفید داشتم دیگه خودتون فکرشو بکنید😂

انشاالله موفق میشی تو زندگیت عزیزم الان مجدد ازدواح کردی دا

من ۲۴ سالمه ی عالمه موی سفید دارم اولا یکم ناراحت میشدم ولی الان دیگ عادی شده

منم ۳۷ سالمه موی سفید نداشتم .ولی ی سال بعد فوت برادرم نصف موهام سفید شده
خیلی غصه میخورم و گریه میکنم 😔😔😔

من ک چند سالع دارم ن یکی ن دوتا هزاران مو سفیذ جلو سزمه

تجربه آسون بدست نمیاد انشالله موفق باشی عزیزم در مراحل زندگیت

سوال های مرتبط