والا خیلی ربطی ب سختی نداره مال رنگدانه مو هست فقط جلوی سر و شقیقه ها عصبیه که من یه بار سفید کردم دوباره سیاه شد پارسال دوباره سفید شد دکتر گفت مال عصبی بودنه
عزیزم انشالله تنت سلامت باشه💙 خیلی دختر قوی هستی بهش فکر نکن منم اونروز تو شقیقه هام موی سفید دیدم انقدر گریه کردم چنروز بعدش دیدم نیست خداروشکر دیگه هم هرچی گشتم ندیدم
من از ۵ سالگیم موب سفید داشتم دیگه خودتون فکرشو بکنید😂
انشاالله موفق میشی تو زندگیت عزیزم الان مجدد ازدواح کردی دا
من ۲۴ سالمه ی عالمه موی سفید دارم اولا یکم ناراحت میشدم ولی الان دیگ عادی شده
منم ۳۷ سالمه موی سفید نداشتم .ولی ی سال بعد فوت برادرم نصف موهام سفید شده
خیلی غصه میخورم و گریه میکنم 😔😔😔
من ک چند سالع دارم ن یکی ن دوتا هزاران مو سفیذ جلو سزمه
تجربه آسون بدست نمیاد انشالله موفق باشی عزیزم در مراحل زندگیت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.