۱ پاسخ

والا من بچم از اول سفالیک بود تا آخرم موند ولی تو بیمارستان روزی که زایمان کردم یکی بود این بدبخت درد طبیعی رو کشیده بود دهانه رحمم باز شده بود بچش بریچ بود برده بودنش سزارین خیلی عذاب بود بهش گفتم کی سونو دادی گفت ۳۶ هفته آخریش بود

سوال های مرتبط