خدارو شکر امروز واکسن ۱۸ماهگی‌و هم زدیم🥺🙃

تصویر
۷ پاسخ

اهورا هم باید ببرم ولی حوصلم نمیاد هی امروز فردا میکنم

منم امروز زدم ایشالا سبک باشه

انشالله ک براش سبک باشه
من از الان استرسش رو دارم

ماهم امروز زدیم با ۴۰ روز تاخیر

انشالله خوب پیش بره نترسون بزار راه بره

عزیزمم ایشالا که براش سبک باشه

ماشاللع چ بوره

سوال های مرتبط

مامان نخود لوبیا مامان نخود لوبیا ۲ سالگی