شاید رفلاکسه،تو هشت نه ماهگی رفلاکسش شدید می شد شبا بیدار میشد گریه میکرد،مخصوصا رفلاکس پنهان دیده نمیشه چون ترش میکنه
نفخ ، دلدرد ، رفلاکس ، دندون ، گوش درد ، بدن درد
یه چیزی هست به اسم کابوس شبانه ولی میگن از دو سالگی شروع میشه که نصف شب باگریه شدید بیدار میشن و بی دلیله و فرداش خودشونم یادشون نمیمونه
دقیقا پسر منم اینجوریه فک میکنم از دندونه دعا دعا میکنم زود تموم دندوناش دربیان تمومشه بلکه اونموقع درست شد
رفلاکس نداره؟پسر منم تاصب چن بار بیدار میشه
سلام عزیزم دختر منم اينجوری بود منم کلا نفهمیدم چشه تا اینکه بزرگ شد و دکتر نوشت آندوسکوپی نگو باکتری معده و ورم معده داشته که هی بچه رو اذیت میکرده شبا خیلی بد بود
چند شب پیش براش سر دعا برداشتیم اما بازم فایده نداشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.