۴ پاسخ

اره کمه.
اشتهاش کمه؟ببر دکتر،مولتی چیزی بده

چهار ماهگی میگن به دوبرابر وزن تولد باید برسه

من بچم دوکیلو وچهارصدبود چهارماهگی 6 بود

نسبت ب وزن تولدش خیلی کمه عزیزم باید بین ۷تا۸میشد

سوال های مرتبط