۱۰ پاسخ

اگ ۱۹ تیکه‌ایه دیگع بسه چون بعدش اندازش نمیشه

دودست صفر بخر ، چون بچه توی ده روزز اول انقد لباس کثیف میکنه که مجبوری تند تند عوض کنی ، یه دست 19 تیکه که خریدی ، الان ببرو تیکه باز بخر شلوار و بولیز دگمه دار حتما چون نافبند داره باید جلوباز باشه ،. یه رکابی و یه دونه هم بدون دگمه .

دوتا صفر لازمه

کافیه اگه ۱۹ تیکه هست

نگیر زود کوچیک میشه
اگر بچه درشت باشه همون بیمارستانم بزور تنش میشه

نه بسه سایز صفر تا 25 روزگی میشه پوشید

یه دستم خونگی صفر بخر بقیشو یک بخر

صفرتا سه ماه دو دست بگیر . اوناکه روشون زده صفر تا سه ماه. صفر تنها خیلی زود کوچیک میشن‌ .

چند تکه گرفتی؟

بسه بقیه رو سایز یک بگیر

سوال های مرتبط

مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری