مادرای عزیز ست بیمارستانی سایز صفر بگیرم یا ۱؟

۱۱ پاسخ

بستگی به بچت داره،اگه تا سونو آخر بالای ۳ بود به نظرم صفر نگیر چون خیلی زود واسش کوچیک میشه

صفر بگیر چون هرکی میاد میبینتش زشته لباس ب تنش بزرگ باشه

من صفر گرفتم سر اولی تا حالا لباس ها بی استفاده موندن فقط از ی۱ تا ۳ بگیر خوبه

بالای 3300 بود 1 بگیر

من ۱ خریدم گفتم اومد به دنیا اگه دیدم خیلی بزرگه میرم یه دست صفر میخرم براش

بلوز شلواری بخرم یا سرهمی؟

حالا کدومو بخرم😀ست شامل چیا میشه؟

صفر بخر

یک بگیر

من دو دست گرفتم یه دست هدیه دادن بهش نیازه خوب

صفربگیر

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🍼🛵 مامان 👼🏻🍼🛵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد