۵ پاسخ

من دوتا سرهمی و یک بلوز و شلوار صفر گرفتم

میتونی ولی ستای بیمارستانی همچی دارن راحتی

اخذین سونو ک‌رفتی ۳۶ هفته ببین وزن بچت چقدره مطابق با اون سایز صفز یا یک بیشتر بخر
من دخترداییم چار کیلو بود ب دنیا اومد اصلا صفر تنش نشد

سایز صفرها متفاوتن من گرفتم قوارشون بلنده بیشتر به سایز یک میخوره
یه سایز صفر رو بگیر چون نمیدونی بچت ریزه یا درشت
ست بیمارستانی هم همونیه که به بچه اونجا میپوشونن خیلی بیمارستانها نمیدن

اره میتونی جدا بگیری حتما نباید ست بیمارستانی باشع ولی صفر یکی دو دست بگیر نیاز میشه حداقل همون ک تو بیمارستانی میپوشی براش گشاد نباشه

سوال های مرتبط

مامان سـورنا👼🏻🍼🛵 مامان سـورنا👼🏻🍼🛵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد