خانما ست بیمارستانی ۱۹ تیکه میخوام بگیرم سایز صفر باید بگیرم یا یک

۱۰ پاسخ

من پرسیدم ازفروشنده گفت ست بیمارستانی کلا ازبدو تولد تا ۳ ماهگی هستش سایز دیگه نداره

من یک گرفتم سایز صفر زیاد نمیشه پوشوند

همه ۱۹ تیکه ها سایز بندیشون از ۰ تا۳ ماه هستش

بانو اصلا ست کامل نگیرید همه چیزش استفاده نمیشه و قیمت خیلی بالایی باید بگیرید
خودتون لباس مدنظر رو تکه های جدا جدا بگیرید

صفر.

۰ تا ۳ بگیر عزیزم

یک خوبه

عزیزم سایز صفر تا وقتی بچه 5کیلو میشه قابل استفاده هست
از فروشنده هم بپرس ببین تا چند کیلو جوابه
و در نهایت برمیگرده به انتخاب خودتون
من دوس ندارم لباس تو تن بچه هام زار بزنه و با توجه ه دوقلو بودنشون که احتمالا وزنشون کم باشه صفر گرفتم

صفرزودکوچیک میشه

من ست بیست تیکه که گرفتم صفرتا سه هستش

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🍼🛵 مامان 👼🏻🍼🛵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد