من ۱۹ تیکه
سه تیکه سایز صفر گرفتم
دو تا دیگ سرهمی میخوام بگیرم کافیه؟

تصویر
۹ پاسخ

مبارک عزیزم
ولی رنگ زرد برلی بچه تازه متولد خوب نیست
تشخیص زردیش خیلی سخت میشه

مبارکه گلم ولی زرد نمیگرفتی کاش

مبارکش باشه
کاش زرد نمیخریدی عزیزم

سرهمی از بعد نافش ک بیوفته عالیه راحتت میکنه

برای روزای اول میگن رنگ زرد نپوشونین چون زردی بچه مشخص نمیشه

فکر میکنم مجموعا ۴ دست برای ۰ تا ۳ ماه کافی باشه.
من کلا ۰ نخریدم.

اخه میخوام تموم شه خریدام زودتر دیگ ماهم بالا بره اذیت میشم برم بیرون

سرهمی صفر نگیر خیلی زود کوچیک میشه

حالا نزدیک زایمان ک شدی اگ وزن بچه پایین بود هر سایز صفری اندازش نمیشه گاهی وقتا. برند کارترز صفرهاش ریزه خوب سایز میشه اگ لازم شد اونم بخر

سوال های مرتبط